torstai 16. maaliskuuta 2017

Aikuisten kaverikirja

Nimeni on: Aino Alisa Eriikka
Jotkut tosin kutsuvat minua: Anneliksi
Olen syntynyt vuonna: 1997
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Lentäjä
Mutta isona minusta tulikin: Ei mikään, vielä. 
Täydellinen puoliso: Kaai se on sellainen kun tossa on jo jonkun aikaa vieressä pyörinyt. Sopiva yhdistelmä huumorintajua, luotettavuutta ja huolehtivuutta. 
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: En tarvitsisi sellaisia juuri nyt mihinkään.
Harrastan: Lentojen stalkkaamista netistä. 
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen: Parhaimpia kasarihittejä, ah!
Noloin teeveeohjelma, josta pidän: My big fat american gypsy wedding, ihan huippu.
Bravuurini keittiössä: Pizza ja kaikki pastat. Plus oon aika mestari maustamisessa.
Lempiruokani: Kaikki. No jos vaan yksi suosikki niin ehdottomasti avokadopasta.
Suosikkibiisini tällä hetkellä: Kygon " It Ain't me". 
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: En saa autoa parkkiin, ajattelen koiria, televisiossa on liikuttavia kohtauksia, kun yritän hoitaa jotain kriittistä asiaa ( ja tää on oikeasti ihan hirveää), kun olen väsynyt sekä aina kun juttelen syvällisiä äitini kanssa. 
Salainen paheeni: Kiroilu.
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Oon ihan hirveä stalkkeri. Varsinkin somessa, mutta ei mikään kyllä voita kotikadun vilskeen kyyläämistä keittiön ikkunasta. 
Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu: Ihan ekana töihin lähteminen, mutta sellaisia parin viikon sisäisiä on omaan kotiin palaaminen, lentolippujen ostaminen sekä yhden merimiehen kotiin odottelu. 
Suosikkiravintolani: Turun kauppahallin Roots. Taivaallista kasvisruokaa.
Suosikkisovellukseni puhelimessa: Instagram sekä Whatsapp. 
Mitä pakkaan mukaan matkalle: Puolet vaatekaapistani eli ihan liikaa. Aina mukana on kuitenkin kamera, aina.
Paras tapa tuhlata 50 euroa: Ruokaan, ja siis varsinkin ruokakauppaan. 
Perjantai-illan herkutteluita varten ostan kaupasta: Ainekset johonkin erittäin hyvään ruokaan ja irtokarkkeja jälkkäriksi. 
Paraus viisaus, jonka olen kuullut: Kaikelle on tarkoitus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti